Nieuwe tv-campagne Meewind: creëer waarde voor jezelf en de wereld
Meewind is terug op tv met een nieuwe campagne: Waarde creëren voor jezelf en de wereld. Met de campagne, ontwikkeld door GUC Agency, willen wij de steeds groter wordende groep particuliere beleggers laten zien dat, ongeacht de reden om te beleggen, het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid.
12.000 particuliere beleggers
Meewind maakt een stormachtige groei door. In de afgelopen drie jaar verdubbelde het aantal particuliere beleggers van 6.000 naar 12.000 en samen hebben die ruim 280 miljoen euro geïnvesteerd in zo’n 50 duurzame-energieprojecten. Omdat de redenen om te beleggen heel uiteenlopend zijn spreekt Meewind in de campagne drie verschillende typen beleggers specifiek aan op hun persoonlijke beleggingsdoel en -voordeel. Zo is er een commercial voor mensen die voor zichzelf of voor hun partner beleggen, een commercial voor mensen die voor hun kinderen of kleinkinderen beleggen, en een voor de zakelijke beleggers.
Duurzaamheid is altijd een verstandige keuze
Jurjen Algra, Commercieel Directeur Meewind: “Steeds meer mensen zijn op zoek naar alternatieve opties nu hun spaargeld op een bankrekening niet meer rendeert. Met de nieuwe tv-campagne willen we deze doelgroep laten zien dat wat de reden om geld opzij te leggen ook is, het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid. Door te kiezen voor Meewind hebben ze de garantie dat hun vermogen honderd procent wordt geïnvesteerd in groene en rendabele projecten, die waarde creëren voor henzelf en de wereld om hen heen.”